Opsamling på Generalforsamling 2018

AKTUELT / 26.04.18

Foto: Thorbjörn Andersson bruger store armbevægelser, når han fortæller om "Generous Sizes".

Referat af mødet på Danske Landskabsarkitekters Generalforsamling & Thorbjörn Andersson's "Tio Tankar om Landskapsarkitektur" er klar på vores YouTube

Referat af mødet på Danske Landskabsarkitekters Generalforsamling & Thorbjörn Andersson’s “Tio Tankar om Landskapsarkitektur” er klar på vores YouTube

Referatet af mødet på Danske Landskabsarkitekters Generalforsamling 2018 er nu tilgængeligt på hjemmesiden. I referatet kan du bl.a. danne dig et overblik over, hvem der er valgt til de forskellige poster, hvem der er ind- og udtrådt af bestyrelsen, hvilke tiltag der føres videre i det nye år, og hvilke nye initiativer der satses på.

Referatet kan findes her.

Den nye bestyrelse har allerede afholdt første møde, hvor Susanne Reneé Grunkin blev genvalgt som formand, og de nye medlemmer budt varmt velkommen.

Ydermere er festforelæsningen fra dagen nu tilgængelig på vores YouTube. I “Tio Tankar om Landskapsarkitektur” giver Thorbjörn Andersson hans 10 bud på, hvilke dogmer han bevidst eller ubevidst arbejder med i hans virke. Forelæsningen er god inspiration og lærerig, om du er en garvet landskabsarkitekt, eller et spirrende frø.

Se også de andre spændende forelæsninger på Danske Landskabsarkitekters YouTube-kanal, som vi løbende vil opdatere om på denne side.

Plads til sammenhæng – Sundstrup Havn, Viborg / ArkPlan Landskabsarkitekter